پمپ آب لوارا 3HM06P 09M
پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
پمپ آب لوارا 3HM06P 09M
دو شنبه 14 دی 1394 ساعت 10:51 | بازدید : 302 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

پمپ آب لوارا 3HM06P 09M

پمپ لوارا 3HM06P 09M (تکفاز) از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل که به صورت افقی و از نوع طبقاتی می باشد. این پمپ آب دارای چهار پروانه است و در جهت افزایش فشار و انتقال مایعات بدون بار و پاکیزه، آبیاری، تصفیه آب، آتش نشانی و سامانه شستشو کاربرد موثری دارد.

پمپ آب طبقاتی گریز از مرکز افقی HM به دلیل داشتن تعداد پروانه های بالا قادر به تولید فشار (H) و بازدهی (Q) قابل توجهی می باشد. قطعاتپمپ آب مدل HM استیل بوده و شامل شفت، دیفیوزر و پوسته می گردد. در ضمن پروانه از جنس نوریل می باشد. استیل بودن قطعات این پمپ آب خانگی باعث گردیده که عمر مفید آنها نسبت به پمپ آب با قطعات چدنی افزایش قابل توجهی داشته باشد. پمپ لوارا سری HM در مقابل رسوبات و خورندگی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد. از دیگر موارد مصرف پمپ آب طبقاتی افقی HM بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی و آبیاری و آب شیرین کن ها می باشد. الکتروموتور این پمپ آب به صورت متناوب فعالیت می کند و دارای دور 2900 (r.p.m) می باشد و بهتر است که به صورت دائم کار از آنها استفاده نشود .این پمپ آب دارای کلاس حفاظتی IP55 و کلاس عایق بندی F می باشد.

تکنولوژی بالایی که در ساخت پمپ Lowara سری HM به کار گرفته شده است باعث گردیده که این پمپ بسیار نرم و بدون صدا کارکرده و محیطی مطلوب را جهت زیست فراهم کند .اگر در صدد جایگزینی مناسب جهت پمپ لوارا سری HM می گردید می توانید از برندهای سائر، پنتاکس،گراندفوس، داب، کالپدا، پدرولا و پمپیران سری WKL بهره ببرید. گروه مستر به عنوان نماینده فروش پمپ آب لوارا اعلام می نماید که این نوع از پمپ آب Lowara، از قیمت فروش مناسبی برخوردار می باشد، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

کمینه و بیشینه قیمت پمپ لوارا 3HM06P 09M از 9,910,000 الی 10,405,000 ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایتالیا می باشد .

جدول راندمان و ارتفاع پمپ لوارا 3HM06P 09M



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 30
:: بازدید هفته : 57
:: بازدید ماه : 57
:: بازدید سال : 245
:: بازدید کلی : 24099